شفق

یک ستاره ی آزادگشته از تمامی منظومه ها

شفق

یک ستاره ی آزادگشته از تمامی منظومه ها

شفق

اینها، همه شکل عمیقی از انسانی ست که میخواهد انسان بماند. اگر که پیش از آن انسان باشد البته.

آخرین مطالب

هارمونی سرما

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ق.ظ

by: Lodewijk Franciscus Hendrik 'Louis' Apol  (1850-1936)


- نقاشی کردن برای من یکی از مقدس ترین و دور-دست ترین هنرهاست. آن نگاه ریز-بینی که از مناظر و اتفاق ها رد میشود، و آن ذهن وسیعی که همه ی پردازش ها و حس های کامل را از دنیاهای دیگر دریافت میکند و با رنج-کشیدن از جان دادنِ دوباره به آنها در سطح پایین تر، بر روی کاغذ میاورد، حقیقتا قبلا ستایش است.
- احتمالا «درنگ خیال»، میشود جایی برای انتشار طرح ها و نفاشی هایی که دیده ام و دوست داشته ام. اگرچه با موضوع بندی کردن بلاگ به طور کل موافق نیستم و اصلا یکجورهایی دست و پام را میبندد، اما به هرحال فعلا با کمبود وقت و حوصله ای که دچارش هستم، بهتر از ساخت فتوبلاگ و دردسرهای سروری و لود شدن عکس هاست.
- درصورت تمایل به دیدن اندازه ی واقعی عکس، راست کلیک کرده و view image را بزنید. باتشکر!
۹۴/۰۹/۲۰
شفق

نظرات  (۱)

۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۸ آقای متوهم
نقاشی از اون دسته هنرهایی است که من با این که دوستش دارم، به کل ازش بی بهره ام:) همیشه شبای امتحان از استعداد همشیره مکرمه برای حفظ کردن! یک نقاشی کلیشه ای کمک میگرفتم و معلمها هم به کرات این جمله رو بهم گوشزد میکردن که فلانی اگه به خاطر بازیت توی فلان تئاتر نبود بهت نمره نمیدادیم، این خط و نقاشیت مفت نمیرزه و ... :)
پاسخ:
منم جزو آن بی بهره-گانم بحمدالله.[اما واقعا جایگاه مقدسی براش تو ذهنم هست.]
انگار همیشه نصف چیزامون قرضیِ بقیه ست. البته از اون قرض شیرینا!
من رسم های ریاضیمُ همیشه بابام میکشید. سر امتحان دعا دعا میکردم اونی که تمرین کردم شانسی بیاد. میومد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی